Veelgestelde vragen
Hier vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Maak dan gerust contact.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten variëren afhankelijk van de grootte en het gewicht van je bestelling en het bezorgadres. De exacte kosten worden berekend tijdens het afrekenproces. Bij de meeste bestellingen hanteren wij gratis verzending binnen Nederland.
Hoe kan ik een product retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het artikel in de originele staat en verpakking verkeert. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met je bestelnummer en de reden voor de retour. We sturen je vervolgens een retourlabel en instructies. Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen, verwerken we je terugbetaling binnen 5 werkdagen.
Bekijk ons retourbeleid.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling is verzonden, ontvang u een e-mail met een trackingnummer en een link naar de bezorgdienst. Zo kunt u uw pakket eenvoudig volgen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Bestellingen kunnen alleen worden geannuleerd of gewijzigd voordat ze zijn verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken of we nog iets kunnen aanpassen.
- info@sevenkarma.nl
- +31 68 555 7207
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of verkeerd is?
Als je bestelling beschadigd of verkeerd is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u verder assisteren.
Hoe kan ik betalen?
Momenteel kunt u betalen via iDeal. Wij zijn bezig met het uitbreiden van onze betaalmogelijkheden.