Veelgestelde vragen

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Maak dan gerust contact.

De verzendkosten variëren afhankelijk van de grootte en het gewicht van je bestelling en het bezorgadres. De exacte kosten worden berekend tijdens het afrekenproces. Bij de meeste bestellingen hanteren wij gratis verzending binnen Nederland.

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Zorg ervoor dat het artikel in de originele staat en verpakking verkeert. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met je bestelnummer en de reden voor de retour. We sturen je vervolgens een retourlabel en instructies. Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen, verwerken we je terugbetaling binnen 5 werkdagen.

 

Bekijk ons retourbeleid.

Nadat uw bestelling is verzonden, ontvang u een e-mail met een trackingnummer en een link naar de bezorgdienst. Zo kunt u uw pakket eenvoudig volgen.

Bestellingen kunnen alleen worden geannuleerd of gewijzigd voordat ze zijn verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken of we nog iets kunnen aanpassen.

Als je bestelling beschadigd of verkeerd is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen u verder assisteren.

Momenteel kunt u betalen via iDeal. Wij zijn bezig met het uitbreiden van onze betaalmogelijkheden.

Stay Tuned

Meld u aan om op de hoogte te blijven van de laatste updates en kortingen!